Paradijs gevonden! - Reisverslag uit Narooma, Australië van Tina en Peter Vries - WaarBenJij.nu Paradijs gevonden! - Reisverslag uit Narooma, Australië van Tina en Peter Vries - WaarBenJij.nu

Paradijs gevonden!

Door: Peter & Tina

Blijf op de hoogte en volg Tina en Peter

06 Februari 2016 | Australië, Narooma

Na 2 wifi loze dagen nu een verslagje. Onze auto bleek een toyota te zijn. Dezelfde als thuis! Het rechts in de auto stappen wil nog niet zo wennen. Ik stap steeds verkeerd in. Als ik richting aan wil geven, dan gaat de ruitenwisser aan. Maar verder is links rijden prima! Ik was binnen een paar minuten gewend. De stad uitgereden naar de Blue Mountains. Dat ligt op flinke hoogte, dus de temperatuur lag een stuk lager dan in Sydney. Onze cottage stond op een hoge cliff. Vandaar hadden we spectaculaire uitzichten over de canyon. De vallei is helemaal bedekt met eucalytusbomen. De sleutel lag gewoon bij de voordeur. Dat kan hier gewoon. In de bluenmountains was een centrum voor aboriginals. Via zang en dans lieten ze zien hoe hun voorouders hebben geleefd. Zeer indrukwekkend . Omdat hier de vakanties over zijn, is het zeer rustig. In het centrum hebben we een mooie didgeridoo gekocht. Gemaakt door de locale aboriginals. De laatste middag is Peter nog een track gaan lopen in het regenwoud. Deze voerde langs vele watervallen, soms van 100 meter hoog. We zitten nu aan de kust. Het weer kan niet beter: zon 27 graden. We hebben een B&b. We hebben nog nooit zo iets moois gezien. Vanaf de veranda kijken we zo over de zee. We zijn naar een verlaten strandje in de buurt gereden. Nooit zoiets moois gezien. Hagelwit strand en een zee met zulke hoge golven, dat hebben we nooit eerder gezien. Als je het paradijs zoekt, dan hoef je niet veder zoeken! We hebben voor morgen een boot geboekt naar een eiland voor de kust. Gaan we naar een zee honden kolonie. Ook gaan we snorkelen met de zeehonden. We zijn benieuwd ! Wordt wel spannend. Zoals jullie horen, vermaken we ons opperbest. We houden contact!! Ik heb nog wat foto's toegevoegd.