Eerste dag in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tina en Peter Vries - WaarBenJij.nu Eerste dag in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tina en Peter Vries - WaarBenJij.nu

Eerste dag in Sydney

Door: Peter en Tina

Blijf op de hoogte en volg Tina en Peter

02 Februari 2016 | Australië, Sydney

Vandaag de eerste dag in Sydney. Vanmorgen eerst maar eens gaan ontbijten bij een leuk tentje in de buurt. Lekker buiten op het terras, want het weer is super. Zo'n 30 graden. Toen hebben we de veerboot genomen van het centrum van Sydney naar Manly Beach. De tocht is prachtig, langs het Opera House en de Harbour Bridge. In het zonnetje op het dek. We hebben eerst maar eens zonnecrème erbij gekocht. Ze hebben hier alleen maar factor 50! Bij Manley Beach wilde ik even in de zee duiken, maar kwam toen het bord tegen dat er vandaag een haai is gesignaleerd. Dus maar even bij pootjebaden gelaten. Later werd er geroepen dat er weer een haai werd gesignaleerd. Wat opvalt is dat de Aussies zo enorm vriendelijk zijn. Niets is een probleem: je hoort steeds ' no worries mate'. Ze willen je overal mee helpen.
' s middags in de haven lekker op een terras gezeten. Biertje gedronken. Dat Australisch bier is prima. Zo is het leven wel heerlijk. Ik heb een aantal foto's geplaatst. Als je op foto's drukt hiernaast, kun je ze zien. Tot de volgende keer!

• 02 Februari 2016 - 10:36

Els:

Oh heerlijk. Ik geniet mee. En een heel andere wereld met haaien.

• 02 Februari 2016 - 14:27

Pap En Mam:

Fijn om jullie zo te kunnen volgen.

• 02 Februari 2016 - 20:28

Marian:

Leuk hoor. Heerlijk zulk lekker weer. Jaloers. Veel plezier verder!